top of page
  • Writer's picturejacobz

طراحی سایت فروشگاهی گرگان

Updated: Aug 11, 2022

چرا نیاز به طراحی سایت فروشگاهی گرگان دارید؟


با توجه به فراهم شدن بستر استفاده از پرداخت اینترنتی و از سوی دیگر مشکلاتی مانند ترافیک، ازدحام جمعیت و نداشتن وقت کافی برای خرید حضوری، این روزها تمایل افراد برای خرید کالا به صورت اینترنتی رو به افزایش است. هر کسی دوست دارد بدون خروج از منزل یا محل کار، سریعا وارد سایت یک فروشگاه اینترنتی شده و محصول خود را خریداری کند. بنابراین توجه به مسئله ساخت سایت فروشگاهی برای کسب و کارهای سنتی، افزایش یافته است.استفاده از خدمات طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای این امکان را به شما خواهد داد که بتوانید بازار هدف خود را که شامل مشتریان یک محله و شهر خاصی هستند را توسعه داده و در سطح کلان کشوری آنها را جذب کنید.



این کار باعث دیده شدن بیشتر خدمات و محصولات شما شده و خواهید توانست به راحتی بازار بزرگی از مشتریان را به خود جذب کنید.امروزه همین که سر بر رختخواب بگذارید و صبح که برای فعالیت روزانه از خواب بیدار می شوید، خواهید دید که یک فروشگاه جدید در اینترنت راه‌اندازی شده که سعی دارد مشتریان بیشتری را به خود جذب کند. سرعت رشد سایت‌های فروشگاهی و رقابت در آنها به قدری شدید است که با هر لحظه دست روی دست گذاشتن مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. پس از همین ابتدا لازم است که شروع به یادگیری آموزش طراحی سایت فروشگاهی کرده و یا اینکه از سایت‌هایی مانند وبزی که امکان فروش اینترنتی محصولات را برای شما فراهم خواهند کرد، کمک بگیرید.




شرکت طراحی سایت هیرکانا را می توان بهترین شرکت طراحی سایت در گرگان نامید. که یکی از تخصص های هیرکانا در زمینه ی طراحی سایت، طراحی سایت فروشگاهی در گرگان می باشد. سوال پیش می آید که چرا هیرکانا به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در گرگان می باشد؟ به این دلیل که هیرکانا اصلا از ماژول های آماده و یا ورد پرس که صفر تا 100 راه انئازی وب سایت وردپرس بصورت نصب و افزودن وردپرسی می باشد انجام نمیدهد. بلکه طراحی سایت در شرکت هیرکانا بصورت اختصاصی انجام می شود و کاملا مطابق با نیاز مشتریان و سلیقه ی آنان انجام می شود.




هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در گرگان برای شرکت های مختلف باهم متفاوت هستند حتی ممکن است مشاهده کنید که دو تا سایت فروشگاهی مجزا که توسط یک شرکت طراحی شده است قیمت های متفاوتی دارند دلیل اختلاف قیمت سایت های مختلف امکانات و ویژگی های آن هاست که ممکن است باهم متفاوت باشند. به همین دلیل است که معمولا اکثر شرکت ها در ابتدا هزینه دقیق و مشخصی را نمی توانند بگویند.


اما گاهی برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در گرگان برخی شرکت ها هستند که چندین پکیج متفاوت آماده می کنند که شامل لیست امکانات متفاوتی است که خود شرکت آن ها را تعیین کرده است و برای هرکدام از آن ها هزینه ی متفاوتی در نظر می گیرند بنابر این اگر مشتری تقاضا برای طراحی سایت داشته باشد این پکیج ها را در اختیار آن ها قرار می دهند تا در صورت رضایت و تایید از همان پکیج ها استفاده کند. همان طور که گفتیم قیمت طراحی های سایت منفاوت است اما حداقل هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در گرگان معمولا حدود 8 میلیون تومان به بالاست. توجه داشته باشید که گران بودن هزینه طراحی سایت دلیل بر حرفه ای بودن آن نیست اما از طرفی طراحی سایت های حرفه ای هم ارزان نیستند بنابراین برای اقدام به طراحی سایت حتما با شرکت های معتبر و شناحته شده همکاری کنید.


چرا سئو سایت فروشگاه اینترنتی مهم است


بعد از طراحی سایت یکی از اقداماتی که باید برای سایت خود انجام دهید سئو سایت فروشگاه اینترنتی شماست که به شما کمک می کند بازدید از سایت شما بیشتر شده و همچنین فروش شما از طریق سایت بالاتر برود. سئو سایت فروشگاه آنلاین در واقع یعنی فعالیت هایی که باعث می شود سایت شما در موتور جست جو گر گوگل ردیف اول قرار بگیرد. در گرگان تقریبا اکثر سایت های فروشگاهی اینترنتی لباس و مزون ها و یا پوشاک همگی بعد از تکمیل طراحی سایت خود از سئو استفاده می کنند. زیرا شرکت های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در گرگان معمولا فعالیت های سئو و بهینه کردن سایت ها را انجام می دهد بنابراین در صورتی که در خواست کنید بهتر است سئو سایت فروشگاهی خود را هم می توانید به همان مجموعه بسپارید.






طراحی سایت فروشگاه اینترنتی گرگان


شرکت ما با سالها تجربه و تخصص و ایجاد یک فروشگاه ساز حرفه ای و آنلاین بر بستر وب توانسته است جواب گوی تمام خواسته های سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی در گرگان باشد. سایت فروشگاهی باید بتواند به انواع درگاه های بانکی وصل شود و تراکنش های مالی را با امنیت بالایی انجام دهد.



داشتن سایت فروشگاه اینترنتی آنلاین چه مزایایی دارد؟


از دیدگاه فروشنده


اگر شما صاحب کسب کار هستید، از دیدگاه یک فروشنده، داشتن سایت فروشگاه اینترنتی در گرگان هم برای فروشنده و هم برای مشتریان دارای مزایای بسیاری است مثلا یک فروشگاه با داشتن سایت اینترنتی می تواند زمانی که در فروشگاه حضور ندارند محصولات و اجناس خود را از طریق سایت معرفی کنند همچنین به صورت 24 ساعته می تواند فعال باشد از طرفی در صورت نداشتن محیطی برای فروش حضوری و تاسیس فروشگاه می تواند تنها به صورت غیر حضوری یعنی از طریق سایت فروشگاه اینترنتی فعالیت داشته باشد. که در گرگان اکثر فروشگاه های لباس و پوشاک به صورت اینترنتی و از طریق سایت فعالیت می کنند.


همچنین می توانند به طور کامل درباره همه محصولات توضیح داده و در اختیار مخاطبان خود قرار دهند و در صورتی که سفارش و فروش محصول را ثبت شود به همه سفارشات دسترسی داشته و همین امر سبب می شود تا آمار دقیق انبار محصولات خود را بررسی کند به طور کلی با داشتن سایت فروشگاه اینترنتی مجموعه خود را راحتتر مدیریت کنند.



از دیدگاه خریدار


و مزایای فروشگاه اینترنتی از دید یک خریدار: از طرفی برای خریداران این امکان بوجود می آید تا بدون صرف وقت در ترافیک و مسیر به راحتی اطلاعات مورد نیاز هر محصول را در سایت آن مطالعه کنند و درصورت نیاز آن را سفارش دهند. از طرفی خریداران به راحتی می توانند محصولات فروشگاهای مختلف را باهم مقایسه کنند

همچنین می توانند در هر ساعتی از شبانه روز که وقت آزاد داشتند به سایت مراجعه کنند و محصولات فروشگاه را ببینند و سفارش خود را ثبت کنند. گرگان در این حوزه فروشگاههای اینترنتی زیادی دارد که فعالیت و فروش خود را رونق بخشیده اند و استقبال زیادی از سایت های فروشگاه اینترنتی آن ها شده است می توانید در مقاله 10فروشگاه اینترنتی برتر گرگان با فروشگاهای اینترنتی گرگان آشنا شوید.



آیا کار کردن با سایت فروشگاه اینترنتی نیاز به دانش دارد؟


ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که بعد از طراحی سایت طریقه کار کردن و مدیریت کردن سایت چطور انجام می شود نکند سخت و پیچیده باشد و از پس آن بر نیاییم! و همین سوال شما را از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای مجموعه خود منصرف کند. اغلب افراد تصور پیچیده ای از کار کردن با سایت فروشگاه اینترنتی دارند اما در واقع کار پیچیده و مبهمی نیست و اصلا نیازی به دانش خاص ندارد چرا که بعد از یکبار کار کردن در سایت بصورت تجربی می توانید به راحتی سایت خود را مدیریت کنید هرچند که در ابتدا شرکت طراح سایت برای شما نحوه کار کردن را توضیح می دهد و جدا از توضیحات طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در گرگان طوری انجام می شود که فرمت و قالب مدیریت سایت ساده و مشخص و همچنین به زبان فارسی است تا به راحتی بتوانید به هر بخش که خواستید دسترسی داشته باشید.




مدیریت و پشتیبانی قوی برای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی


مهم ترین ویژگی برای طراحی سایت فروشگاهی قسمت مدیریت بدون نقص می‌باشد که بتواند به خوبی کار را هماهنگ کند و وظایف هر بخش را مشخص کند به گونه ای که مشتریان بتوانند محصول مورد نظر خود را بدون مشکل خریداری نمایند. وجود پنل مدیریت قوی نیز مانند موارد دیگر در سایت‎های غیر فروشگاهی به سختی قابل تعبیه است و به همین دلیل هسته‎ی سایت فروشگاهی باید منحصر به فروشگاه باشد.شما با ساخت یک سایت فروشگاهی می توانید فعالیت خود را بدون هیچ حد و مرزی

پگسترش دهید و این تفاوت باعث گسترش بیشتر کسب و کار با رقیبان می‌باشد.


4b90723f-5986-44df-885d-d4a68a0b95e0.png

Hello, thank you for visiting my page

I am Jacobs, I am glad that you visited my page and I intend to work in the field of digital marketing and add new information to your information, and I hope that you will not regret visiting my page and find the content you like.

bottom of page