top of page
  • Writer's picturejacobz

شلوار جین بگ زنانه

همان طور که می دانید امروزه در مدل های شلوار تنوع بسیار زیادی دیده می‌ شود. هر فردی متناسب با سلیقه و نوع اندام خود از آن ها استفاده می کند. شلوار بگ یکی از پر طرفدار ترین شلوار ها در فصل تابستان، مخصوصا در میان جوانان و نوجوانان است. این شلوار ها مدل بسیار راحت و آزادی داشته و برای محیط های مختلف می تواند مورد استفاده شما قرار گیرد. شلوار بگ، شلوار های گشادی هستند که برای راحتی بیشتر در کمر آن ها از کش استفاده می شود.از جمله برند های معروف می توان به وال مارت (WALMART) و امریکن ایگل (AMERICAN EAGLE) اشاره کرد .

یکی از شلوارهای راحتی که در سال‌های اخیر هم در استایل رسمی و هم استایلاسپرت مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است، شلوار بگ می‌باشد. از ویژگی‌های بارز این نوع شلوار، گشاد بودن آن از بالا تا پایین است. یکی از سوالاتی که برای بیشتر افراد در این باره پیش می ‌آید این است که آیا این شلوار برای آنها مناسب است یا خیر؟ فروشگاه پادمیرا یکی از معتبر ترین فروشنده های شلوار جین در سراسر ایران است.



شلوار بگی از استایل های قدیمی و خاص و پرطرفدار بین دختران و زنان بوده و پارچه ای که از جنس لنین ، کرپ و مازراتی دوخته می شوند مناسب فصل بهار و تابستان هستند.مناسب اشخاصی است که از پوشیدن شلوار تنگ و جذب خسته شده اند و بدنبال ورژن گشاد و خنک هستند. شلوار بگ، شلوار گشادی است که در قسمت کمر خود کش دارد. در برخی مدل ها از کش برای اطراف مچ پا نیز استفاده می شود. این شلوار کاملا آزاد و راحت است و به خصوص در فصل تابستان طرفداران زیادی دارد. شلوار راحتی خانگی را می توان نوعی شلوار بگ دانست. طراحی و استفاده از این شلوارها برای اولین بار در دهه 80 تبدیل به یک ترند شد. این شلوار در زبان انگلیسی به baggy pants معروف است. و در ایران به این نوع شلوارها شلوار بگی می گویند. شلوارهای بگ دخترانه در اصل شلوارهای گشاد هستند. که کش در کمر آنها وارد می شود. گاهی در اطراف مچ پا قرار می گیرد. شلوار راحت در خانه که سرتاسر گشاد است. و در کمر از کش استفاده می شود، آنها شلوار بگ محسوب می شوند.

شلوار بگ بیشتر برای فصل بهار و تابستان مناسب است. اما، می توانید مدل های چرمی و جین را در زمستان نیز بپوشید. اگر فکر می کنید دوره این شلوارها گذشته است، سخت در اشتباه هستید زیرا سال 2018 سال مدهای قدیمی و ترندهای قدیمی است. پس بهتر است شلوار بگ متناسب با استایل خود بخرید. و راحت بپوشید.

اکثر طراحان و بلاگرهای مد معتقدند که شلوارهای بگ بیشتر برای موقعیت های معمولی و راحت هستند. اما گاهی اوقات می توانید از نمونه های رسمی تری برای سفرهای کاری یا در محل کار خود استفاده کنید. بسیاری از افراد مشهور طرفدار این شلوار هستند.


با شلوار بگ چی بپوشیم ؟

یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواردی که در استایل و شیک پوش بودن شما تاثیر مهمی دارد شلوار است. با پوشیدن شلوار فرم پا های شما دیده نمی شود؛ به همین دلیل است که هم برای افراد لاغر و هم برای افراد چاق مناسب است. این شلوار برای تمامی تیپ ها سلیقه ها کاربردی است و می توان آن را با مانتو های بلند و کوتاه ست کرد. توجه داشته باشید که شلوار های بگ به دلیل گشاد بودنشان با مانتو های جلو باز و نسبتاً کوتاه مانند کت ها شیک تر می شوند. حال آنکه با مانتو های بلند همخوانی خوبی ندارد. به طور کلی می‌ توان گفت گزینه ها و آیتم های زیادی برای ست کردن با شلوار بگ وجود دارد. در ادامه به معرفی بهترین استایل ها با این مدل از شلوار می پردازیم:


ست مانتو با شلوار بگ

برای پاسخ دادن به این سوال که با شلوار بگ چی بپوشیم؟ باید گفت که از این مدل شلوار ها می توان در تیپ ها و استایل های مختلفی استفاده کرد. به‌ عنوان‌ مثال ست مانتو کتی با شلوار جین بگ یکی از جذاب ترین ست ها را می سازد. به طور کلی پیشنهاد می شود که شلوار های بگ را به همراه مانتو کوتاه و عروسکی استفاده کنید. برای شرکت در مراسمات رسمی استفاده از کت در کنار شلوار بگ یک انتخاب عالی خواهد بود.


ست هودی یا شلوار بگ

هودی یکی از گزینه های بسیار کاربردی برای دخترانی با استایل اسپرت می باشد. از شلوار های بگ می توانید همراه با هودی برای یک استایل اسپرت و خاص استفاده کنید. این ترتیب طرفداران زیادی را مخصوصاً در میان جوانان و نوجوانان دارد. زیرا یک استایل راحت، شیک، اسپرت و خیابانی است.


چه نوع مانتویی با شلوار بگی می آید؟

شلوارهای بگ به دلیل استایل گشادشان بهتر هستند. با مانتوهای جلو باز و نسبتا کوتاه مانند مانتو استفاده شود. لازم به ذکر است که اکثر دختران علاقه مند به سبک هیپ هاپ مانند مردان از هودی و لباس های گشاد با شلوار بگ استفاده می کنند. شلوار بگ کمی شلوغ تر از شلوار است. و ممکن است به استایل شما کمی بی خیال جلوه دهند. اگر دوست ندارید خیلی شلخته به نظر برسید. از شلوارهایی استفاده کنید که گشاد کمتری دارند و آن را با تاپ و بلوزهای توری و تنگ ست کنید. می توانید کفش های پاشنه بلند را با این شلوار ست کنید. و یک استایل رسمی شیک برای خود بسازید.

برای همه کسانی که عاشق بستن کمربند روی شلوارشان هستند. باید گفت که می توانید از انواع کمربندهای باریک روی شلوارهای بگ استفاده کنید. این شلوارهای گشاد و محبوب این روزها همه جا دیده می شوند. پس بهتر است دست به کار شوید و شلوار بگ بخرید. این شلوارها حتی از شلوارهای اسلش هم محبوبیت بیشتری دارند. شلوار بگ بیشتر برای استایل های خیابانی و کژوال استفاده می شود. ممکن است در شرایط مختلف برای شما مناسب باشد. فقط باید بدانید با هم چه بپوشید. و اینکه چه لباسی برای چه مناسبتی مناسب است.



شلوار بگ برای چه افرادی مناسب است؟

ممکن است شما هم بارها و در تصاویر مختلف شلوار بگ را در استایل‌های متفاوت دیده باشید اما از اینکه آیا این نوع شلوار در تن شما هم به همان زیبایی و شیکی باشد، مطمئن نیستید. شما با اطلاع از از ویژگی‌های این نوع شلوار می ‌توانید راحت‌تر تصمیم ‌گیری کنید که آیا می‌خواهید این نوع شلوارها در استایل خود بپوشید یا نه؟

طراحی شلوار بگ مربوط به دهه ۸۰ میلادی می ‌شود. همانطور که اخیراً شاهد مد شدن استایل های قدیمی بوده‌ایم؛ این نوع شلوار هم دوباره روی مد آمده و در استایل های مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرد.


افراد چاق

از آن جایی که مدل شلوار کاملاً گشاد است، بنابراین با پوشیدن آن فرم پاهای شما مشخص نمی ‌شود. به همین دلیل شلوار بگ می‌ تواند گزینه ایده آلی برای افراد چاق یا توپر باشد. اما پیشنهاد می‌ شود که از طرح‌های ساده و رنگ‌های تیره آن استفاده شود.


افراد قد بلند

اگر شما جزء افرادی هستید که دارای قد بلند و اندامی لاغر می‌باشند، می‌ توانید به سراغ رنگ‌های روشن و طرح‌های مختلف این نوع شلوار بروید و از آن در استایل خود استفاده کنید. اگر یک کمربندپهن به آن اضافه کنید، نمای بسیار زیبا و شیک‌تری به ظاهر شما خواهد داد.


افراد کوتاه

با این که این نوع شلوار بیشتر برای افرادی با جثه بزرگتر مناسب است؛ اما اگر شما جزو افراد قد کوتاه هستید اما دوست دارید که این شلوارها را در استایل خود استفاده کنید، می‌ توانید آن را هم رنگ و سایر لباس‌های خود انتخاب کنید تا قد شما کشیده‌تر به نظر برسد.



نکات مهم برای پوشیدن شلوار بگ

  • به هیچ وجه شلوار بگ را با تیشرت یا مانتو گشاد نپوشید.

  • رنگ‌های خنثی بهترین انتخاب در این زمینه هستند.

  • تا جایی که ممکن است سعی کنید شلوار روی کفش شما قرار بگیرد، یعنی را بیش از حد بلند باشد و نه کوتاه

  • از تا زدن شلوار بگ به شدت خودداری کنید.


تفاوت شلوار بگ و نیم بگ

شلوار های نیم بگ زنانه نیز همانند شلوار بگ دارای دوخت و برش گشاد و آزاد است. فقط این آزادی و راحتی نسبت به شلوار های بگ کمتر می باشد. شلوار های نیم بگ مدتی بعد از شلوار های بگ مد شده اند. اگر به شلوار های خیلی گشاد علاقه ندارید، می توانید از شلوار نیم جین برای ست کردن استایل تان استفاده کنید. شلوار های نیم بگ دارای برش باریک تری بوده و در انواع مدل های ساده، زاپ دار، بدون چاک و چاک دار در بازار موجود است. به طور کلی اگر بخواهیم تفاوت شلوار بگ و نیم بگ را عنوان کنیم؛ باید بگوییم که تنها تفاوت آن ها در برش شلوار است.

در همین راستا می‌ توان گفت شلوار بگ دارای گشادی و آزادی بیشتری نسبت به شلوار نیم بگ است. شلوار نیم بگ تقریباً شبیه شلوار راسته زنانه است و دارای برش جمع‌ و جور تری دارد. شلوار های بگ و نیم بگ در انواع و جنس های مختلفی در بازار وجود دارد. از جمله جنس های موجود از این شلوار ها می توان به جین، کتان، چرم، پارچه ای و … اشاره کرد. از پر طرفدار ترین جنس شلوار های بگ، جنس جین و از محبوب ترین جنس شلوار های نیم بگ می توان جنس لی را نام برد.


خرید شلوار جین بگی زنانه را باید از فروشگاه های معتبر انجام دهید سعی کنید از فروشگاهی خرید کنید که جنس های با کیفیت داشته باشد و از نظر مشتریانش می توان فهمید که فروشگاه معتبری است یا نه. خرید شلوار جین بگ دخترانه و زنانه یکی از پر فروش ترین محصولات هر فروشگاه اینترنتی و حضوری است زیرا این شلوار های بگ بین مردم با سرعت زیاد محبوب شدن، هر فروشنده هم از این محبوبیت سود کرد و شما هم که می خرید به شلواری که دوست دارید می رسید. قیمت شلوار جین بگ زنانه شاید زیاد به فروشگاه هایی که این شلوار را به فروش می رسانند، تفاوتی نباشد ولی بازم به جنس شلوار و طرح و رنگش بستگی دارد.

Recent Posts

See All
4b90723f-5986-44df-885d-d4a68a0b95e0.png

Hello, thank you for visiting my page

I am Jacobs, I am glad that you visited my page and I intend to work in the field of digital marketing and add new information to your information, and I hope that you will not regret visiting my page and find the content you like.

bottom of page