top of page
  • Writer's picturejacobz

خرید هودی زنانه



هودی پوشاکی دارای کاربرد مشابه با پلیور و سویشرت است. در واقع هودی یک ژاکت یا سویشرت کلاه دار است. کلمه هود(Hood) به قرن 5 میلادی و به زمان ژرمن ها برمی گردد که به معنای کلاه امروزی یا (Hat) است. طراحی هودی ها به لباس قدیمی کشیش ها و راهبه ها نیز بر می گردد که تونیک و یا ردای بلند و کلاه دار تن می کردند. لباس هودی یکی از پرطرفدارترین لباس های زنانه و مردانه است که در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار وجود دارد. بانوان عزیز با داشتن چند هودی زنانه در کمد لباس خود، می توانند تمام فصل پاییز و زمستان را به خوبی و سلامتی پشت سر بگذارند. هودی ها بیشتر برای زمستان و پاییز طراحی می شوند بنابراین از جنس پارچه های گرم، ضخیم و چند لایه تولید می شوند و تقریبا شبیه به سویشرت هستند.


نکات مهم هنگام خرید هودی زنانه

سایز مناسب هودی

اولین نکته در خصوص خرید هودی زنانه توجه به سایز آن است. خانم های عزیز توجه داشته باشند که ساختار پوشش این نوع از لباس ها بطور کلی به گونه ای است که باید قدری بزرگتر از سایز نیم تنه بالایی شما باشد و به همین خاطر نباید به هنگام خرید یک هودی حتما به دنبال سایزی باشید که فیت تنه شما باشد! در ضمن فراموش نکنید که اندازه سرشانه هودی مد نظرتان حتما باید با سایز سرشانه شما یکی باشد تا خریدی مناسب به همراه داشته باشید. در انتهای مطلب بیشتر در مورد نحوه انتخاب سایز هودی توضیح داده ایم.



جنس هودی زنانه

نکته دوم در خصوص انتخاب و خرید هودی زنانه توجه به جنس لباس است که جنس های تولید شده هودی ها می تواند بسیار متنوع باشد از جنس نخ و پنبه گرفته تا کتان و پلی استر. بهترین جنس برای هود ها اگر قرار است قیمت بالایی برای آن بپردازید استفاده از هودی هایی با جنس نخی و پنبه و یا کتان می باشد اما اگر قرار است هزینه کمتری کنید هودی های مخلوط از نخ و پنبه و پلی استر می تواند گزینه مناسبی باشد. در هر حالت این شما هستید که به عنوان یک خریداری هودی بایستی به فکر انتخاب یک لباس با جنسی مناسب برای خود باشید.

توجه : از لباس هایی که به صورت کامل از جنس پلی استر و مواد پلاستیکی هستند استفاده نکنید این لباس ها علاوه بر این که جنس خوبی ندارند بوی مواد نفتی هم می دهند.


انتخاب رنگ هودی

با اینکه انتخاب رنگ هودی زنانه شما بسته به میل و سلیقه تان دارد اما بهتر است با در نظر گرفتن تم رنگ پوست و بدن و همچنین رنگ شلوار و کفش خود از این نوع لباس های راحت و گرم استفاده نمایید. اما به طور کلی سویشرت های با رنگ خنثی مانند مشکی، سفید و خاکستری می توانند با انواع لباس های مختلف تان به راحتی ست بشوند و این رنگ ها ارزش خرید بالاتری دارند.



انتخاب طرح

انتخاب طرح هودی و کلا انتخاب طرح پوشاک شما عزیزان یک امر کاملا سلیقه ای است که بسته به میل و نظر شما خریداران گرامی صورت می پذیرد. با این حال بد نیست بدانید که در بازار هم می توانید از هودی های ساده و تک رنگ استفاده نمایید و هم به سراغ خرید هودی های طرح دار در رنگ های مختلف بروید.


جیب دار بودن هودی

اکثر هودی های زنانه و مردانه و بچگانه دارای جیب در قسمت بیرونی خود هستند و به ندرت می توان با مدلی در بازار مواجه شد که فاقد جیب بوده باشد! با تمام این ها نوع جیب و حتی نحوه بسته شدن جیب ها از جمله نکات مهمی است که حتما باید به هنگام خریدتان به آن توجه داشته باشید.


نحوه بسته شدن (جلوه باز یا جلو بسته)

اغلب هودی های موجود در بازار فارغ از تناسب مصرفی خود برای خانم ها و آقایان بصورت جلو بسته هستند و بایستی آنها را از طریق یقه لباس پوشید و بیرون آورد و در قسمت پایینی این هودی ها یک نوع کش تعبیه شده است که باعث بسته نگه داشتن این پوشیدنی جذاب می شود. اما با این حال شما می توانید در صورت تمایل به دنبال هودی هایی نیز باشید که بواسطه زیپ و یا دکمه بسته می شوند. ناگفته نماند این مدل از هودی ها بسیار شبیه به سویشرت ها هستند.



نحوه شستشو لباس

بی اغراق باید بگوییم نحوه شستشوی هودی زنانه از سوی شما بر روی طول عمر و کیفیت رنگ لباستان بسیار تاثیرگذار است و به همین خاطر توصیه می کنیم حتما با مطالعه دستورالعمل شستشوی لباس که عموما بر روی اتیکت دوخته شده به کناره هودی درج شده است، اقدام به شستن و تمیزی آن نمایید.


خیالتان راحت باشد در بازار قیمت هودی زنانه به حدی منعطف هست که هر کسی بتواند با توجه به مقدار بودجه و پولی که در اختیار دارد، یک مدل زیبا و مناسب را برای خود و یا حتی به عنوان هدیه برای دوست مورد نظرتان خریداری نمایید. در آخر یکی از فاکتور های مهم در خرید هودی زنانه، قیمت آن است. دلایل زیادی در تعیین قیمت یک هودی زنانه می تواند دخیل باشد، از جنس و طرح هودی گرفته تا برند تولید کننده آن، که ما سعی کردیم در این مطلب شما را با تعدادی از آن ها آشنا نماییم. اما این شما هستید که باید با توجه به میزان بودجه ای که در نظر گرفته اید اقدام به خرید یک هودی مناسب برای خودتان نمایید. معمولا قیمت هودی‌ها در بازار از حوالی 60 هزار تومان شروع می‌شود تا ۳ میلیون تومان هم می‌رسد.



ویژگی های هودی

  • هودی شباهت زیادی به ژاکت و سویشرت دارد و تنها تفاوت آن این است که کلاه دار است.

  • جنس هودی ها معمولا، دورس، پلی استر، پشمی، تدی، مخمل،کبریتی نخ و پنبه با لایه داخلی پشم و یا بدون لایه داخلی است. البته اکنون تنوع هودی ها رو به افزایش بوده و در جنس های مختلف دیگر هم تولید و عرضه می شود.

  • هودی ها معمولا جلو بسته و جیب دار هستند. اما مدلهای جلوباز، زیپ‌دار، دکمه دار با جیب و بدون جیب نیز در بازار موجود است.

  • معمولا کلاه هودی­ها با یک بند تنظیم می شود. در واقع هودی ها همون سویشرت کلاه دار خودمان هستند.

  • قد و سایز هودی ها متفاوت است. معمولا به هودی های کوتاه هودی کراپ نیز می گویند. از مدل های بلند آن به عنوان مانتو هم می توان استفاده کرد.

  • در بین کودکان، خانم ها و آقایان به خصوص نوجوانان این مدل لباس خیلی پرطرفدار بوده و انواع مدل های مردانه و زنانه و اسپرت آن در بازار موجود است.

  • این محصول به صورت ساده و تک رنگ و یا با چاپ های مختلف در بازار موجود است. علاوه بر این امروزه این محصول به صورت ست با شلوار نیز خیلی پرطرفدار است.


آشنایی با انواع هودی

  • هودی زیپ دار: این مدل هودی ها از وسط زیپ دار هستند. این مدل هودی برای چند لایه لباس پوشیدن مناسب تر هستند.

  • پلیور هودی: مدلهای جلوبسته که بندهایی در کلاه دارند و می توان تنگی و گشادی کلاه را با آن تنظیم کرد. این مدل هودی ها پرطرفدار هستند و آنها را بیشتر می شناسیم.

  • هودی با زیپ نیمه: معمولا در این مدل یک زیپ از کلاه شروع شده و تا پایین سینه ادامه دارد. وجود این زیپ پوشیدن این لباس را راحتتر می کند.



مزایای پوشیدن هودی

  • گرم نگه داشتن: هودی ها مناسب پاییز و زمستان هستند. این محصول معمولا از پارچه دورس تهیه می شود. این پوشاک از جنس پارچه گرم و در عین حال سبک است. معمولا هودی ها را هم می توان زیرشان یک لباس دیگر پوشید و هم روی آن ها می توان کاپشن، کت یا بارانی پوشید.

  • کاربردی بودن: معمولا هودی ها را با هر لباسی می توان پوشید. تنها نکته ای که در استایل همراه با هودی باید توجه کرد این است که از پوشیدن کاپشن کلاه دار خودداری کنید. پوشیدن هودی ها با ژیله، پافر،بارانی، کت چرم، بارانی، پالتو و هر چیزی که شما فکرش را بکنید زیبا است. هودی از آن دسته پوشاکی است که خیلی پر کاربرد است و به نظر نمی رسد که حالاحالاها هم خیال از مد افتادن داشته باشد.

  • راحتی: هودی ها از پارچه دورس و نخ پنبه هستند و پوشیدن این لباس حس راحتی و نرمی دارد.


انتخاب صحیح هودی

معمولا پوشیدن هودی های زیپ دار ساده تر و راحت تر است. می توانید زیر این مدل هودی، تی شرت و پیراهن هم بپوشید و رنگ آن را با هودی خود همخوان انتخاب کنید. جنس های نخ پنبه برای فصل پاییز و بهار مناسب تر از جنس دورس است و برای هوای سردتر از هودی های دورس و نخ پنبه ای که که لایه داخلی پشم دارند می توان استفاده کرد. هودی ها علاوه بر این که مانع از جذب رطوبت زیاد می شوند، فوق العاده راحت و سبکند و باعث می شود هوا در آن ها به راحتی در گردش باشد. جنس های دیگر هودی، پلی استر و یا ترکیب نخ و پلی استر است. هودی هایی با جنس پلی استر معمولا سبک تر از هودی های نخی هستند.



چگونه با هودی ظاهر جذابی داشته باشیم

باور کنید یا نکنید، حتی با هودی هم می‌توان ظاهر جذابی داشت. فقط باید نحوه‌ی ست کردن آن را بلد باشید. روش‌های زیادی وجود دارد که امکان استفاده از هودی در فصل سردتر را نیز ممکن می‌سازد. ما در ادامه، این روش‌ها را معرفی می‌کنیم و به شما آموزش می‌دهیم که چگونه می‌توان با هودی نیز ظاهر جذابی داشت.


هودی با کت

هر دختری در کمد لباس‌های یک کت خوش دوخت دارد که عاشق آن است. شما می‌توانید آن را با هودی نیز ست کنید. بسیاری از زنان تصور می‌کنند که از کت خود فقط می‌توانند در مراسم رسمی استفاده کنند. ولی نمی‌توانند چگونه می‌توانند از همان کت، یک ظاهر نیمه رسمی یا حتی ساده بسازند و هرجا که می‌خواهند، آن را بپوشند. آن‌ها تنها چیزی که احتیاج دارد، یک هودی است که به ساده سازی استایل کمک می‌کند. پس وقتی که جمعه فرا رسید، کت خود را از روی هودی ساده بپوشید و کلاه آن را بیرون بگذارید. البته شلوار هم باید ساده و کفش‌ها کتانی باشند.


کاپشن و هودی

شما می‌توانید هودی را با یک کاپشن ست کنید. این ترکیب نه تنها گرم و کاربردی است بلکه می‌تواند شیک و مدرن هم به نظر برسد. برای اینکه هیچ مشکلی در استایل شما وجود نداشته باشد، سعی کنید تمام لباس‌ها مدرن و شیک باشند. برای جذاب‌تر شدن، از هودی و کاپشن مشکی رنگ استفاده کنید. سپس از شلوارهای متناسبی استفاده کنید تا در کل، ظاهری ساده ولی جذاب داشته باشید.


کت جین با هودی

ترکیب هودی با کت جین گزینه‌ای مناسب و جذاب در فصل پاییز است. اگرچه جین در رنگ‌های مختلفی وجود دارد، اما بهتر است از جین آبی رنگ استفاده کنید تا آن را با هودی‌های متفاوتی ست کنید. در این موارد، هودی اگر توسی یا سفید باشد بهتر است. استایل خود را با شلوار جین جذب و کفش ورزشی کامل نمایید. یکی از بهترین ست‌ها، ترکیب کت چرم و هودی است. این ست هم در زمستان شما را گرم نگه می‌دارد، هم کاملا شیک و امروزی است. در این موارد بهتر است از هودی‌های بدون طرح و ساده استفاده کنید تا ظاهر بهتری داشته باشید. سپس آن را با شلوار جین راسته یا چرم ست مشکی رنگ ست کنید. اگر می‌خواهید شلوار جین مشکی بپوشید، اما اگر نگران این هستید که زیادی دارک به نظر برسید، پس یک هودی خاکستری رنگ یا سفید استفاده کرده و آن را با شلوار جین و کت چرم مشکی ست کنید.


هودی و بارانی

هودی‌ها یار همیشگی روزهای بارانی هستند.یکی از انتخابهای فصل پاییز استایل هودی و بارانی است . این استایل را میتوان به ست هودی و پالتو یا مانتو نیز تعمیم داد .



تفاوت هودی با سویشرت

فرق هودی با سویشرت در این است که جلو باز است. در حالیکه سویشرت معمولا جلو بسته یا زیپ دار یا دکمه دار می باشد. این تفاوتی که گفته شده مربوط به کلمه رایج شده آن در ایران است. معمولا اگر hoodie جلو بسته یا زیپ دار باشد حتی اگر کلاه هم داشته باشد آن را سویشرت می گویند. اما وقتی که جلو باز است و زیپ ندارد معمولا از کلمه hoodie یا hooded استفاده می شود. از آنجائیکه لباس ها و پوشاک ها صرفا به منظور رفع نیاز پوششی انسان نمی باشند، اما برای آراستن ظاهر هم اهمیت دارند هودی جزو آن دسته از لباس هایی است که بسیار مناسب تیپ زدن می باشد. به همین خاطر در ایران hoody یا hoodie در انواع مختلف نازک هم تولید می شوند یعنی روپوشی از جنس نخی که حتی در فصول گرم هم پوشیده می شود. جالب است که این hoodie ها کلاه هم دارند. تابستان و کلاه ؟! برای داشتن ظاهر خاص شاید در هوای گرم داشتن لباس کلاه دار شما را خاص یا خاص تر کند. حتما بارها دیده اید که در تابستان و زیر آفتاب گرم، کسانی که مشغول کار هستند یک سربند یا دستار برای جلوگیری از آفتاب سوختگی و آفتاب زدگی می بندد. پس تیشرت کلاه دار خیلی بی معنا نیست. اگر مثبت اندیش باشید همه چیز ممکن خواهد بود.


تفاوت هودی با دورس

هودی و دورس هردو از سری از لباس های گرم، راحت و آزاد، کژوال و پرکاربرد برای فصول سرد سال می باشند. اما با این وجود هودی و دورس فرق هایی نیز با یکدیگر دارند که آنها را از هم متمایز می کند و هرکدام برای استفاده در استایل های متفاوتی بکار می روند. در این مطلب با ما همراه باشید تا علاوه بر شناخت هودی و دورس، تفاوت های بین این دو لباس گرم پاییزی را بررسی کنیم.


شما برای خرید اینترنتی هودی زنانه، خرید هودی دخترانه ارزان و خرید آنلاین هودی زنانه به سایت پوشاک پادمیرا مراجعه کنید؛ این سایت هم محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می دهد که رضایت بیشترین مشتریانش را دارد، سایت پادمیرا مشتریان ثابت زیادی دارد که می توانید شما در نظرات سایت یا اینستاگرام و دیگر پلتفرم ها از آنها برای خرید از این سایت کمک بگیرید.

4b90723f-5986-44df-885d-d4a68a0b95e0.png

Hello, thank you for visiting my page

I am Jacobs, I am glad that you visited my page and I intend to work in the field of digital marketing and add new information to your information, and I hope that you will not regret visiting my page and find the content you like.

bottom of page