top of page
  • Writer's picturejacobz

طراحی سایت فروشگاهی پوشاک




امروزه خرید آنلاین و کسب درآمد از طریق اینترنت به یک سبک بازاریابی متداول تبدیل شده است و هر کسب و کار بمنظور توسعه بازار و برندسازی و اعتمادسازی نیاز به وب سایت دارد. ما برای شما برای طراحی سایت صنایع پوشاک پیشنهاد ویژه ای داریم. طراحی سایتپوشاک بستری را در فضای مجازی برای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در زمینه صنایع پوشاک را ایجاد می کند که از طریق آن می توانند با تجار خارج از کشور ارتباط برقرار نمایند و محصولات خود را بصورت بین المللی به فروش برسانند و همچنین به مشتریان داخلی نیز خدمات رسانی کنند. از طریق اینترنت و داشتن یک وب سایت حرفه ای می توان مشتریان زیادی را جذب نمود. هیرکانا هم در همین راستا به شما تولیدکننده پوشاک عزیز کمک می کند تا با کمترین قیمت طراحی سایت پوشاک بتوانید سایت اختصاصی خود را برای فروش آنلاین داشته باشید. 10 فروشگاه برتر گرگان یکی از مقالات برتر تیم دیجیتال مارکتینگ هیرکانا است.





خدمات طراحی سایت پوشاک

هم زمان با رشد تکنولوژی و روی کار آمدن امکانات راه اندازی کسب و کار های آنلاین مانند وب سایت و سوشال مدیا، فرصتی طلایی برای بسیاری از صاحبین کسب و کار به وجود آمده است که از طریق آن، بتوانند درآمد و رشد کسب و کار خود را چندین برابر کنند. اما برخی از کسب و کار ها برای این که بتوانند در رقابت میدان خود باقی مانده و حیات بیزینس خود را تضمین کنند، کسب و کار مد و پوشاک است. می توان گفت 80 درصد این کسب و کار ها در سال 2022 حداقل یک وبسایت یا پیج اینستاگرام برای خود داشته و در فروش و جذب مشتری هم بسیار موفق عمل کرده اند. اما آیا آن هایی که هنوز اقدام به طراحی سایت پوشاک و راه اندازی دیجیتال مارکتینگ در این زمینه نکرده اند، می توانند در کنار رقبای خود دوام بیاورند؟





ضرورت طراحی سایت پوشاک

همانطور که گفتیم، امروزه دیگر بسیاری از مردم برای رفع نیاز های خود مانند خرید پوشاک، خرید آنلاین و اینترنتی را ترجیح می دهند. در واقع سبک تقاضا در این صنف، به سمت کسب و کار های آنلاین گرایش پیدا کرده است و متناسب با این موضوع، بیشتر افرادی که در صنف مد و پوشاک فعالیت می کنند، به فک راه اندازی کسب و کار آنلاین و طراحی سایت مد و پوشاک افتاده اند. پس هم از نظر رقابتی و هم از نظر جذب مخاطبین و افزایش فروش محصول، این موضوع به یک ضرورت بزرگ تبدیل شده است که نمی توان آن را نادیده گرفت.








مزایای فروشگاه اینترنتی چیست؟

خب اگر شما از دید خریدار به این مساله نگاه کنید خریداران به چند دسته تقسیم میشوند :

  1. افرادی که قصد خرید اینترنتی و بدون درد سر دارن

  2. افرادی که قصد خرید احضوری دارند

  3. افرادی که صرفا قصد تحقیق دارند

در دو دسته سوم و دوم ممکن است این افراد به دلیل داشتن فروشگاه مورد اعتماد خود تمایلی به بازدید از فروشگاه فیزیکی شما به دلایلی همچون هدر رفت وقت , شلوغی و یا نداشتن شناخت کافی نشان ندهند و در این مواقع شما با معرفی وب سایت فروشگاهی خودتان میتوانید آنهارا نسبت به بازدید از فروشگاه اینترنتی خودتان ترغیب کنید و آنهارا ازموجودی اجناس و قیمت های خودتان مطلع کنید و با شما آشنا شوند پس شما توانستید تبلیغاتی بسیار کار آمد و پر بازده برای سایر خریداران باقی فروشگاه های پوشاک ایجاد کنید.

حتی کسانی که قصد خرید ندارد زمانی که با فروشگاه اینترنتی شما آشنا شوند و در نا خود آگاه خودشان با برند شما و اسم پوشاک شما آشنا میشوند و هنگام خرید نگاهی به فروشگاه شما دارند.

تبلیغات در فضای مجازی بیسار کار آمد تر است زیرا مردم چه ساکن شهر شما چه شهر های دیگر میتوانند در کمترین زمان از فروشگاه شما دیدن کنند و تبلیغات شما ازسطح منطقه با هزینه های کمتر به سطح کشور میرسد.

وجهه قدرت فروشگاه خود را در میان خریداران با توجه به اینکه اهمیت به شغل خودمیدهید بالا میبرید.

همیشه و در هر زمان خریداران میتوانند از خدمات شما استفاده کنند و ساعات بازار شما بسیار بیشتر میشود.

مخاطب را در فضای مشخص تری و با تمرکز بیشتری ,در جهت تبلیغات خود مطلع میسازید و مقدار خرید شخص به علت دسترسی به تمامی موجودی های شما افزایش پیدا میکند.

دسترسی سریع به موجودی های اجناس به روز شده باعث میشود که خریدار بیشتر علاقه مند به خرید کردن از شما شود و همیشه خرید از شما برای آن فرد در دسترس است.





معایب فروشگاه اینترنتی چیست؟

بله فروشگاه اینترنتی میتواند بزرگترین عامل افت کسب و کار شما شود در صورتی که :

در مرحله اول شما رابط کاربری خوب و محیط تاثیر گذاری را برای خریدار فراهم نکنید به عنوان مثال هیچ خریداری وارد یک مغازه بدون نظم یا بی رنگ و لعاب و خاک گرفته نمیشود پس اگر این مورد رعایت نشود و سایت شما توسط آدم های بی تجربه طراحی شود با توجه به ضربه خوردن وجهه شما به خرید حضوری شماهم ضربه میزند .

اگر پشتیبانی ضعیف یا خدمات رسانی و به روز رسانی سر وقت در سایت شما انجام نشود به ضرر سایت شما است .

با ندانستن محتواهای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال و علم آن سایت شما علاوه بر اینکه مشتریان شمارو جذب نمیکند بلکه آنهارا از شما نا امید میکند(نگران نباشید تمامی این علوم و فنون توسط تیم تخصصی هیرکانا به شما رایه میشود.)


آیا راه ‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی پوشاک فکر خوبی است؟

نیاز به لباس و پوشاک برای همه افراد، همواره از ابتدای آفرینش انسان وجود داشته، دارد و خواهد داشت؛ پس تقاضا و نیاز آن هیچ وقت از بین نخواهد رفت . حتی اگر این گونه هم نبود؛ خودتان باید این نیاز را برای دیگران ایجاد کنید. اما به هر جهت کارتان آسان است و مطمئن باشید، اگر فروشگاه خوبی راه اندازی کنید، می‌ توانید فروش خوبی داشته باشید.

شاید مشتریان تا چند سال قبل برای خریدن پوشاک به‌ شکل آنلاین وسواس به خرج می ‌دادند؛ اما امروز با مشاهده درآمد بالای فروشگاه‌هایی مثل دیجی استایل می ‌بینیم، که افراد حتی لباس های خود را هم خیلی راحت، به صورت آنلاین می ‌خرند. برتری دادن به جای وقت گذراندن در ترافیک های سنگین، در منزل خود روی کاناپه لم داده ‌اند و با دیدن مدل های شما خرید خود را انجام دهند.

اگر خودتان الان یک فروشگاه دارید، که هیچ ، پس مشکلی از لحاظ تأمین محصول ندارید، اما اگر تازه می خواهید یک کسب و کار فروشگاهی راه اندازی کنید و محصولی ندارید، چطور؟

شما ابتدا سایت ‌تان را راه اندازی کنید و روی آن به صورت جدی کار کنید. بعد از مدت زمانی که محتوای باکیفیت و خوبی در آن گذاشتید و ظاهر آن را به صورت اصولی درست کردید، به احتمال زیاد جایگاه خوبی در گوگل برایتان می ‌گیرد. خب الان شما یک سایت دارید که رتبه خوبی در محصولات مشابه دارد. پس حالا راحت قادرید با تأمین کنندگان وارد مذاکره شوید. این هم از تأمین و تهیه محصول برای فروشگاهتان.

یک نکته که قابل بیان است به جای اینکه از همان ابتدای کار ، با تنوع بسیاری از محصولات شروع کنید، یک بخش کوچکی از مشتریان را مورد هدف قرارا دهید. برای مثال با فروش لباس کودک شروع کنید؛ یا لباس برای خانم ‌های باردار ، یا فقط لباس‌ برای مردان و زنان بفروشید. این کار که همان نیچ مارکتینگ نام دارد ، در شروع بسیار دارای موفقیت خواهد بود.

خب حالا که تصمیم دارید، فروشگاه اینترنتی پوشاک خود را راه اندازی کنید؛ ما یک راه خوب که تا رسیدن به درآمد پیش بروید، را به آموزش می ‌دهیم.





چند نکته مهم در زمینه طراحی سایت فروشگاهی پوشاک

بسیاری از افراد، تصور می کنند که این سرویس هم مانند سرویس های دیگر طراحی سایت، به صورت یک قالب کلی و چند کار ساده است. اما باید بگویم که یکی از سخت ترین و تخصصی ترین دسته بندی های طراحی سایت، مربوط به این صنف است. طراحی سایت پوشاک که یکی از دسته بندی های سایت های فروشگاهی محسوب می شود، باتوجه به تنوع بی شمار محصولات و حساسیت موضوع، باید به دست کارشناسان متخصص آنالیز و بررسی شود و باتوجه به مخاطب هدف، روانشناسی رنگ و طراحی با بهترین رابط و تجربه کاربری یا همان UI – UX انجام شود. پس کار خود را به هرکسی ندهید و به کاردان آن بسپارید!


سئو و بهینه سازی سایت فراموش نشود!

تا اینجا فقط و فقط از طراحی سایت حرف زدیم. اما واقعا داشتن یه سایت بدون اینکه توی گوگل بالا باشه یا ترافیک جذب کنه، چه سودی برامون داره؟ البته میتونیم بگیم که ویترین کسب و کار و اعتبار برندمونه درسته! اما برای یه صنف فروشگاهی، داشتن یه سایت بدون بالا بودن میشه گفت بی معنیه! پس سئو سایت پوشاک خودت رو فراموش نکن و اون رو هم بسپار به دست متخصصین لومینا تا با تیم حرفه ای و باتجربه ای که در زمینه سئو دارند، سایتت رو توی گوگل بیارن بالا و فروشت رو چندین برابر کنن!


طراحی سایت پوشاک مردانه یا زنانه، فرقی نداره!

اگه به صورت تخصصی تو یه حوضه خاصی از صنعت پوشاک فعالیت میکنید یا قصد طراحی سایت پوشاک زنانه یا طراحی سایت پوشاک مردانه یا حتی در زمینه صنایع پوشاک به صورت جزئی یا به اصطلاح نیچ را دارید، اصلا نگران نباشید! در این زمینه برای لومینا هیچ محدودیتی وجود ندارد!

فقط کافی است تا اهداف و تخصص خودتون رو به ما معرفی کنید. بقیش دیگه کار تیم آنالیزور و طراح هستش که باتوجه به نیاز و تخصص شما، بهترین رو براتون در زمینه طراحی سایت پوشاک زنانه یا مردانه و یا صنایع پوشاک به ارمغان بیارن!





هزینه ی طراحی و ساخت یک وب سایت برای فروش انواع لباس ، بر اساس ویژگی های سایت مورد نظر ،تعیین میشود. مدل منو ها، تعداد عکس ها برای بارگزاری در سایت، قابلیت داشتن پرداخت آنلاین و پشتیبانی، از جمله عوامل موثر بر قیمت سایت هستند. اما به طور کلی میتوان گفت میزان سودی که از یک صفحه وب پوشاک بدست می آورید ، در مقابل هزینه ای که صرف طراحی آن کرده اید، ناچیز است.


Recent Posts

See All
4b90723f-5986-44df-885d-d4a68a0b95e0.png

Hello, thank you for visiting my page

I am Jacobs, I am glad that you visited my page and I intend to work in the field of digital marketing and add new information to your information, and I hope that you will not regret visiting my page and find the content you like.

bottom of page