top of page
  • Writer's picturejacobz

طراحی سایت فروشگاهی

امروزه ما در دنیایی زندگی می کنیم که تمامی فعالیت ها رو به مجازی و اینترنتی شدن هستند. و باید برای موفق بودن در این زمینه همگام با تکنولوژی و نیاز مردم پیش رفت. شما می توانید با داشتن یک فضا یا صفحه ای در گوگل، زمینه فعالیت های خود را گسترش دهید، مشتریان و مخاطبان بسیاری از هر نقطه جغرافیایی جذب کنید، فروش و درآمد خود را افزایش دهید و جایگاهتان را بین رقبا بهبود بخشید. حال در این مقاله می خواهیم در ارتباط با طراحی سایت فروشگاهی صحبت کنیم. همه ما می دانیم که فروشگاه ها بیشترین فعالیت را در حوزه خرید و فروش دارند. و داشتن سایتی خوب و حرفه ای می تواند خدمات و محصولات را به مخاطبان نشان دهد و خرید را برای مشتریان و فروش را برای فروشندگان بسیار راحت کند. داشتن سایت حرفه ای، فرقی ندارد برای فروشگاه های مواد غذایی باشد و یا فروشگاه های کالایی غیر مواد خوراکی، امری ضروری و لازم است.



طراحی سایت فروشگاهی یکی از روش‌های دیده‌شدن کسب‌وکار در اینترنت است که امروزه با گسترش اینترنت و فضای آنلاین، متقاضیان زیادی پیدا کرده است. یک وب‌ سایت فروشگاهی می‌تواند به میزان زیادی در فروش محصولاتتان تأثیر داشته باشد، از همین رو، صاحبان کسب و کارها غالباً برای دیده‌شدن بیشتر و افزایش درآمدزایی خود به ساخت سایت فروشگاهی روی می‌آورند. ساخت سایت فروشگاهی در گوگل کافی نیست و برای بهتر دیده شدن و افزایش کاربران سایت خود، باید سایت خود را بهینه کرد؛ طراحی سایت حرفه ای فروشگاهی می تواند به شما برای سود بهتر کمک کند و تعرفه طراحی سایت فروشگاهی به اندازه ی سودی که می کنید می ارزد پس همین الان وقت رو از دست ندید و سفارش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی بدهید. هزینه طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای به اندازه ای نیست که شما از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای دست بکشید، شما نیز می توانید در اوایل کارتون در فضای مجازی یا اینترنت از سخت سایت فروشگاهی حرفه ای رایگان یا طراحی سایت فروشگاهی رایگان استفاده کنید. پس هرچه سریع تر ساخت سایت فروشگاهی حرفه ای را آغاز کنید تا خود را در فضای مجازی بالا بکشید.


وب سایت فروشگاهی چیست؟

فروشگاه اینترنتی یا Online Shop به فروشگاه هایی گفته می شود. که از طریق اینترنت و وب سایت محصولات و خدمات خود را ارائه می دهند. و اجناس و خدمات مختلف را برای فروش در آن معرفی می کند . مشتریان وب سایت شما پس از ورود به سایت کالا یا خدمات مورد نظر یا مورد. نیاز خود را انتخاب می کنند و سفارش را ثبت می کنند .

سپس در مرحله بعدی ، روش پرداخت هزینه آن کالا یا خدمات و نحوه ارسال یا دریافت آن را انتخاب می کنند. و پس از تایید سفارش خود از طریق مسئول فروش وب سایت ، کالا یا خدمات درخواستی برای آن ها ارسال می گردد .

اگر بخواهیم به‌صورت خلاصه و تیتر وار مزایای طراحی سایت فروشگاهی را بدانید، باید به هفت مزیت زیر اشاره کنیم:

1. ارائه تصویر بهتر از کسب و کار.

2. افزایش دامنه فروش، بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های مکانی فروشگاه.

3. کاهش هزینه‌های مربوط به فروشگاه و کارکنان.

4. امکان فروش ۲۴ ساعته.

5. امکان راه اندازی فروشگاه اینترنتی ارزان‌قیمت.

6. امکان کسب سود بیشتر از راه فروش آنلاین.

7. امکان جذب مشتری بیشتر.


اهمیت طراحی فروشگاه اینترنتی(فروشگاهی)

بنا به آمار گوگل، بیش از 62% مردم قبل از خرید به روش های سنتی، ابتدا از طریق گوگل وارد سایت های فروشگاهی آنلاین شده و اقدام به بررسی، مقایسه و برآورد قیمت می کند همین امر موجب گردیده تا خیلی از صاحبان مشاغل تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی بگیرند. فروشگاهی که قرار است از این پس مهم‌ ترین، امن‌ترین و سریع‌ ترین راه فروش محصولات شما به مشتریان تان باشد. ما در هیرکانا به خوبی این موضوع را درک می ‌کنیم و مهارت و تجربه لازم برای ساخت فروشگاه اینترنتی با کیفیت و درخور نام شما را داریم.


بعد از طراحی، سایت باید برای گوگل بهینه شود تا بتوانید آن را در صفحه نخست گوگل ببینید. البته که در هیرکانا، کدنویسی براساس اصول سئو انجام خواهد شد. اما برای موفقیت بیشتر، باید خدمات سئو حرفه‌ای دریافت کنید. بدون سئو، داشتن سایت فایده ندارد. زیرا اصلا دیده نخواهید شد. تیمی حرفه‌ای از کارشناسان سئو هیرکانا در کنار شما هستند تا با بهینه سازی سایت‌تان، بتوانید دیده شوید. برای دریافت خدمات مشاوره سئو با ما تماس بگیرید. همچنین اگر تمایل دارید خودتان وظیفه بهینه سازی فروشگاه اینترنتی را بر عهده بگیرید، می‌توانید دوره آموزش سئو که توسط مجموعه هیرکانا تولید شده است، را تهیه کنید تا اصول این کار را از صفر تا صد بیاموزید.



طبیعتا هرچه امکانات سایت بیشتر باشد، طراحی زمان بر بری دارد و در نتیجه قیمت نهایی بالاتری دارد. شاید در برخی سایت های طراحی سایت قیمت های بسیار پایینی ببینید و در برخی دیگر تعرفه های بالاتر. مطمئن باشید این تفاوت قیمت بی دلیل نیست. هم اکنون حتی خودتان با کمترین دانش در حوزه طراحی سایت با مشاهده چند فیلم آموزشی می توانید یک سایت فروشگاهی ره اندازی کنید اما از این سایت انتظارات بالایی نباید داشته باشید و شاید حتی هیچ انتظاری نباید داشت. طراحی سایت فروشگاهی فقط مربوط به قالب و ظاهر سایت نیست. بلکه بسیاری از عوامل دیگر هنگام طراحی سایت فروشگاهی مهم است تا از نظر سئویی نیز یک سایت اصولی داشته باشید.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی یک سایت فروشگاهی اینترنتی با تجربه کاربری مناسب، ظاهر زیبا، دسته بندی مناسب، ساختار اصولی و … نیازمند یک تیم طراحی سایت حرفه ای است که تجربه چنین کاری را داشته باشد. از مهمترین عوامل تاثیر گذار در قیمت، پشتیبانی تیم طراحی سایت است. خیلی از طراح سایت ها پس از تحویل سایت به مشتری هیچگونه مسئولیتی را نمیپزیرند و در این شرایط اگر هنگام کار با سایت با مشکلی روبرو شوید باید به دنبال فرد حرفه ای دیگری برای رفع مشکل خود بگردید و عملا دو برابر هزینه کرده اید. پس از همان ابتدا طراحی سایت فروشگاهی خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید تا یک فروشگاه آنلاین اصولی و مناسبی تحویل شما دهند. طراحی سایت فروشگاهی کار راحتی نیست از این رو پیشنهاد می کنیم حتما طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید. تیم طراحی سایت هیرکانا برای طراحی سایت فروشگاهی تعرفه های مختلفی دارد تا بتوانید به نسبت بودجه تان یک فروشگاه اینترنتی خوب راه اندازی کنید.


سفارش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، در وضعیت کنونی، طراحی سایت فروشگاهی و راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی ضروری تر از هر زمانی به نظر میرسد. در حال حاضر مردم برای خرید هر کالایی در گوگل جستجو می کنند پس با طراحی فروشگاه اینترنتی شما نه با ساکنان یک منطقه، نه با شهروندان یک شهر بلکه با تمام مردم ایران طرف هستید. در هر ساعت از شبانه روز و از هر نقطه ای در کشور امکان خرید از سایت شما وجود دارد. فقط کافی است یک فروشگاه اینترنتی خوب داشته باشید. یک خرید اینترنتی برای هر دو طرف سودمند است، هم خریدار و هم فروشنده. از این رو بسیاری از کسب و کار ها رو به فروش آنلاین آورده اند و از روش های مختلف از جمله استفاده از شبکه های اجتماعی، طراحی فروشگاه اینترنتی و یا ساخت اپلیکیشن موبایل به صورت آنلاین خرید و فروش می کنند. رقابت در گوگل برای قرار گرفتن میان رتبه های اول بسیار سخت است پس بدانید هرچه دیرتر اقدام به طراحی سایت فروشگاهی خود بکنید از قافله عقب تر افتاده اید.

Recent Posts

See All
4b90723f-5986-44df-885d-d4a68a0b95e0.png

Hello, thank you for visiting my page

I am Jacobs, I am glad that you visited my page and I intend to work in the field of digital marketing and add new information to your information, and I hope that you will not regret visiting my page and find the content you like.

bottom of page