top of page
  • Writer's picturejacobz

سفارش درب فیلیپ تاپ

Updated: Dec 29, 2022



درب فیلیپ تاپ دهانه 28 دربی خاص است. گزینه‌ای است عالی برای استفاده در شرایطی که باز و بسته کردن آسان درب مهم‌ترین ویژگی به شمار می‌آید. این درب‌ها علاوه بر این که مثل هر درب‌ دیگری برای جلوگیری از بیرون ریختن محتوی ظرف و جلوگیری از تماس با آلاینده مناسب است، ویژگی‌های خاصی هم دارد که باعث می‌شود استفاده از این درب نسبت به انواع دیگر درب‌ها مزیت داشته باشد. ویژگی خاص این نوع درب این است که این درب‌ها به سادگی باز و بسته می‌شوند. انواع درب فیلیپ تاپ.هرگز شکسته نمی‌شوند و برای استفاده در محیط‌های مرطوب ایده‌آلند. به عنوان مثال بسیاری از مشتریان برای باز کردن درب بطری شامپو با دست خیس به مشکل بر میخورند و در این شرایط است که استفاده از درب فیلیپ تاپ بهترین گزینه به شمار می‌آید.


مواد سازنده

این محصول از ماده پلیمری پلی پروپیلن PP یا پلی اتیلن تزریقی تشکیل شده است. این ماده در برابر ضربه مقاوم می باشد و به راحتی شکل پذیر است.


ویژگی های درب فیلیپ تاپ

  • استفاده از آن بسیار آسان است.

  • مانع بیرون ریختن محتویات درون بطری می‌شود.

  • باز و بستن درب به سادگی صورت می پذیرد و در اثر باز و بسته شدن پیاپی دچار ایراد نخواهد شد.

  • متریال تشکیل دهنده آن از مقاومت زیادی برخوردار است و در برابر ضربات دچار شکستگی نمی گردد.

  • دکمه ای که بر روی دهانه درب طراحی شده ، با فشار اندک یک انگشت به راحتی باز و بسته می شود.

  • حالت فنری درب همواره حفظ می گردد و شرایط محیطی نظیر رطوبت از مقاومت آن نمی کاهد. (به یکباره نمی شکند)

  • این نوع از درب ها به دلیل حالت مات و زبری که دارند ، به راحتی در دست قرار می‌گیرند.



کاربردهای درب فیلیپ تاپ

همانطور که قبلاً بیان شد از این نوع درب اغلب برای بسته بندی محصولات آرایشی – بهداشتی نظیر لوسیون ، شامپو ، نرم کننده ، مایع ظرفشویی و انواع محصولات شوینده و سایر مواد شیمیایی استفاده می گردد.


مزایای استفاده از درب شامپو فیلیپ تاپ

باز و بسته شدن این درب ها بسیار آسان است و به لحاظ عایق بندی نیز بسیار خوب عمل می کنند. پلاستیکی که برای این درب به کار برده می شود از پلی پروپیلن است.این ماده به لحاظ نظم فضایی در انواع مختلف تقسیم می شود که هر یک از انها ویژگی های خاص خود را دارد. قیمت درب فیلیپ تاپ

پلی پروپیلن پلاستیکی است که چگالی ان نسبتا کم است و شفافیت بالایی دارد. این پلاستیک بسیار مقاوم است و در برابر عوامل محیطی به راحتی تغییر شکل و کیفیت نمی دهد. فروش درب فیلیپ تاپ

این ماده همچنین در برابر اسید و انواع باز ها مقاومت دارد و با توجه به قالب گیری و شکل پذیری خوب که دارد می توان انواع بسیار مختلفی از ان را تولید کرد. درب فیلیپ تاپ شوینده



با توجه به موارد بیان شده اگر از مشتریان درب فیلیپ تاپ دهانه 28 هستید و قصد دارید تا این محصول را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید، بهتر است خرید خود را بدون واسطه انجام دهید. خرید درب بطری‌های پلاستیکی از تولید کننده معتبر و بدون واسطه امکان پذیر است. درب فیلیپ تاپ شامبو

در حال حاضر بسیاری از نمایندگی‌های معتبر با داشتن فروشگاه اینترنتی، خدمات گسترده‌ای را به شرکت‌های تجاری ارائه می‌دهند. در صورت خرید عمده قادر خواهید بود تا از قیمت‌های مقرون به صرفه برای کاهش هزینه‌ نهایی تولید خود بهره‌مند شوید. درب فیلیپ تاپ دهانه 24



آوان پلاست تولید کننده انواع درب فیلیپ تاپ

درب فیلیپ تاپ (درب های تاشو) یک انتخاب محبوب برای بسیاری از تولید کنندگان است. طراحی حرفه ای و زیاب و البته سهولت استفاده از درب های فیلیپ تاپ به گونه ای است که برای استفاده مداوم و با دوام باشد. در شرکت آوان پلاست ، ما چندین سبک از درب های فیلیپ تاپ را با انواع مختلف قطر دهانه ارائه می دهیم. موجودی ما از کلاهک های سطح بالا با محصولات ما از مواد پلاستیک PP با کیفیت و مقاومت بالا ساخته شده است. درب فیلیپ تاپ دهانه 20

درب های فیلیپ تاپ تولیدات ما در رنگ ها و اندازه های مختلف تولید می شود. درب فیلیپ تاپ مناسب برای برای بسته بندی انواع محصولات مایع یا چسبناک مانند رنگ ، مواد آرایشی ، دارویی و داروها مناسب هستند. فیلیپ تاپ ها باتوجه به تنوع تولیدی و ویژگی خاصی که در فیزیک درب ها وجود دارد محافظ بسیار خوبی جهت نگهداری مایعات و مواد درون بسته بندی هستند. و جزء محصولات پرکاربردو پرفروش هستند. درب فیلیپ تاپ دهانه 38

اگردر انتخاب درب، برای مصول خود مردد هستند با ما تماس بگیرید تا متخصص کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند. و درباره ی گزینه های موجود با شما بیشتر ایده داده و راهنمایی کنند. ما نوع مناسب درب و درپوش را برای محصولتان به شما پیشنهاد می کنیم تا اطمینان حاصل کنید که محصول شما به خوبی محافظت می شود و شما کاملاً از خرید خود راضی هستید. اگر به سفارشات عمده علاقه مند هستید ، برای پیشنهاد قیمت عمده فروشی درب فیلیپ تاپ با ما تماس بگیرید.



ویژگی های درب فیلیپ تاپ آوان پلاست

  • کیفیت بالا

  • تنوع در طرح

  • تنوع در رنگ

  • تنوع در قطر دهانه

  • ارسال نمونه قبل از سفارش


کیفیت بالا

درب فیلیپ تاپ آوان پلاست ساخته شده از مواد PPمی باشد که باعث می شود حالت فنریت خود را حفظ کرده و با باز و بسته شدن چندین باره ی درب دچار شکستگی نشود.


تنوع در طرح

تولیدی ما دارای تنوع زیادی در طرح درب فیلیپ تاپ می باشد مانند درب طرح قارچی، استوانه ای، اشکی، شامپو فیروز، شامپو رینوزیت، شامپو مولتی ویتای گلرنگ می باشد.


تنوع در رنگ

تنوع رنگی درب ها بسیار زیاد است و شما میتوانید رنگی را که میخواهید سفارش دهید تا ما درب فیلیپ تاپ مدنظر شما را با همان رنگی که میخواهید تولید کنیم.


تنوع در قطر دهانه (سایز)

تنوع قطر دهانه های درب فیلیپ تاپ ما بسیار زیاد می باشد از دهانه 18 تا 28 همچنین ما انواع درب فیلیپ تاپ پایه بلند و پایه کوتاه (شورت نک) را نیز تولید می کنیم.


ارسال نمونه قبل از سفارش

اگر برای اولین بار است که تولیدی آوان پلاست را برای همکاری انتخاب کرده اید میتوانید برای اطمینان خاطر از محصول ما نمونه درب فیلیپ تاپ مورد نظر خود را از ما درخواست کرده تا با خیالی آسوده سفارش خود را نهایی کنید.


چگونگی خرید درب فیلیپ تاپ در ایران:

آوان پلاست تولید کننده درب فیلیپ تاپ در ایران می باشد. شما می توانید درب فیلیپ تاپ و چندین ظروف پلاستیکی دیگر را بعد از بازدید از سایت و دریافت نمونه سفارش دهید. کافی است با ما تماس بگیرید تا مشاورین ما راهنماییتان کنند.


Recent Posts

See All
4b90723f-5986-44df-885d-d4a68a0b95e0.png

Hello, thank you for visiting my page

I am Jacobs, I am glad that you visited my page and I intend to work in the field of digital marketing and add new information to your information, and I hope that you will not regret visiting my page and find the content you like.

bottom of page