top of page
  • Writer's picturejacobz

سفارش گرانول بادی




سفارش گرانول بادی

سفارش گرانول بادی را می توانید به سادگی انجام بدهید. اگر یک شرکت مناسب برای سفارش انتخاب کنید که نکات مفید داشته باشد و خدمات زیادی برای مشتریان خودش در نظر بگیرد نکات مهم این است ک گرانول های بادی باید با کیفیت باشند و شفافیت داشته باشند. شرکت آوان پلاست همه نکات مفید را دارد و در این امر از جلب رضایت مشتریانش موفق می شود. مواد اولیه ی گرانول بادی، بسیاری از محصولات بادی می باشد. گرانول بادی مصرف بزرگی رو در تولید لوله ها و طناب و قطعات داشته استو در موارد بسیاری مشاهده شده که از ضایعات، بطری ها، و دبه ها و سایر مواد پلاستکی برای تولید گرانول استفاده شده است. این مواد کاربردهای بسیار داشته، و فروشندگان آن هرکدام بسته به نحوه ی استفاده از این ماده، تولیدات متنوعی را وارد بازار فروش کرده اند. امروزه خرید و فروش گرانول، باعث اشتغال زایی فراوانی شده است. کارخانجات بسیاری به خرید و بازیافت گرانول بادی اشتغال دارند. همچنین شرکت های بسیاری را در صفحات اینترنتی می توان یافت که متقاضی خرید یا فروش پلاستیک، و سایر ضایعات پلاستیکی، برای تولید گرانول بادی می باشند.


جایگاه گرانول بادی در صنعت

گرانول بادی چیست؟ گرانول ماده ای است که در کارخانجات جمع آوری پلاستیک، توسط ضایعات پلاستیکی تولید می شود. گرانول بادی دارای رنگ های مختلف و یا به شکل بیرنگ بوده و کاربردهای متنوعی دارد. جهت تغییر رنگ در تولید محصولات شما با تهیه گرانول دیگری به نام گرانول مستربچ رنگ می توانید در شرکت هایی که به خرید و فروش و تولید گرانول بادی مشغول هستند، به رنگ مورد نظر برسید. از این مواد انواع اقلام موردنیاز جامعه را تهیه می کنند. از جمله معروف ترین و پرکاربردترین محصولاتی که از گرانول تهیه شده اند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تولید نایلکس

  • سفره های یک بار مصرفگالن

  • انواع سازه های بادی مانند: استخر توپ بادی، قصر بادی، جامپینگ و موارد بسیار دیگر.

  • کفپوش در مهدکودک، پارک ها و فضاهای عمومی، تولید چمن مصنوعی برای زمین های ورزشی مانند زمین فوتبال و…





بازیافت انواع گرانول بادی

گرانول بازیافتی در کارخانه های مخصوص بازیافت پلاستیک، و گرانول انجام می گردد. گرانول بادی انواع مختلفی داشته که از آن جمله می توان به رنگ های مختلف آن و کاربرد هریک اشاره کرد.

  • گرانول بادی بیرنگ که از آن در تهیه نایلکس و انواع مشتقات پلاستیکی استفاده می گردد.

  • گرانول آبی رنگ

  • گرانول زرد رنگ

  • گرانول شیری و رنگ بندی های مختلف و متعدد دیگر.

در بین تمامی انواع گرانول ها با رنگ بندی های متفاوت، گرانول بیرنگ بدلیل اینکه برای اولین بار بازیافت می شود و در بازیافت آن از مرغوب ترین مواد آسیاب شده استفاده می گردد، در بین تمام انواع گرانول بادی از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد. قیمت گرانول بادی بیرنگ به نسبت سایر گرانول های رنگی بیشتر می باشد، به این دلیل که کیفیت این گرانول بر روی سایر گرانول ها و نحوه ی رنگ گرفتن آن ها موثر است.


موارد مصرف گرانول بادی چیست؟

امروزه در صنعت و در موارد بسیاری از گرانول بادی استفاده می شود که نمونه های پر طرفدار آن عبارتند از:

  • تهیه ی انواع وسایل بادی از جمله؛ وسایل بازی در پارک ها و فضاهای تفریحی مثل، قصر بادی، استخرها و سرسره های بادی و…

  • تهیه و تولید سفره های یک بار مصرف و بازیافت مجدد ضایعات پلاستیکی

  • طناب های رنگی

  • انواع لوله خرطومی

  • انواع تنه های عروسک

  • تولید نایلکس

  • و موارد مصرف بسیار دیگر.





فروش دربازار گرانول بادی پلاستیک

فروش دربازار گرانول بادی پلاستیکقیمت گرانول پلاستیک در کارخانجات مختلف متفاوت می باشد. چرا که هریک از این تولیدکنندگان استفاده های متنوعی از آن برده و تولیدات یکسانی ندارند. در کشور ما بیش از 90 درصد از ضایعات پلاستیکی وارد محیط زیست شده و هیچ مورد استفاده ی نخواهند داشت. در صورتیکه با توجه به کاربردهای فراوان گرانول بادی در بازار فروش، اگر این ضایعات پلاستیکی جمع آوری شده و در اختیار بازیافتی های مخصوص پلاستیک قرار داده شود، نتنها تولیدات گرانول افزایش یافته که در پس آن موارد مصرف بسیاری به دنبال دارد، بلکه کمک شایانی به اقتصاد کشور نیز می شود.


گرانول بادی مشکی

از پرکاربردترین بین بادی های رنگی می باشد که در اشکال مکعبی ساخته می شوند.و در ساخت و تولید لوازم پلاستیکی بسیاری کاربرد دارد که به شرح زیر است:

1. در صنعت برق کشور و ساخت روکش کابل و غیره

2. انواع چارپایه های پلاستیکی

3. لوله های پی وی سی

4. گوشی موبایل

یکی از دلایلی که این مجموعه می تواند به شما در زمینه خرید این محصول کمک کند به شرح زیر است:

1. می توانید در سریع ترین زمان ممکن سفارش دهید

2. پرداخت به صورت اینترنتی

3. از بارگیری محصول فیلم برای مشتریان عزیز فرستاده می شود تا از روند کار مطلع گردند

4. تمام محصولات با کیفیت و قیمت کاملا مناسب می باشد

5. در سریع ترین زمان ممکن محصول را دریافت میکنید

گرانول بادی بازیافتی

اصولا کلمه بازیافت برای شنونده جالب نیست و یک حس بدی نسبت به محصول بازیافتی نیز پیدا می کند. البته امکان بی کیفیت بودن برخی محصولات بازیافتی وجود دارد.و اگر در انتخاب تامین کننده خوب هوشیار نباشیم امکان بی کیفیت بودن و همچنین بالا بودن قیمت محصول بالا می باشد که در این صورت خریداران دچار ضررهای جبران ناپذیری می شود. شرکت بازرگانی آوان پلاست با همکاریهای خوبی که با تولیدکنندگان و تجار این محصول در داخل و بازارهای صادراتی دارد. می توانید شما را در خرید یک محصول با کیفیت با قیمت عالی راهنمایی کند.


تجارت گرانول بادی

صادرات گرانول بادی از جمله گرانول بادی بیرنگ سالیانه در حال افزایش است. و در کل تجارت مواد اولیه پلاستیک بسیار گسترده می باشد و به همین جهت می تواند سودهای خیلی خوبی را برای فعالان این عرصه داشته باشد. از آن جایی که انسان در زندگی خود بیش از 10 هزار مدل و گونه پلاستیک وجود دارد. لذا استفاده از مواد اولیه پلاستیک،که گرانول بادی از جمله پلیمرهای پرمصرف کشور می باشد از محبوبیت زیادی نیز برخوردار می باشد. که قسمت عمده گرانول بادی به کشورهایی نظیر عراق صادر می شود. ایران جزء 10 کشور برتر در زمینه ی مصرف پلاستیک می باشد و به همین دلیل استفاده از گرانول های پلیمری به منظور تولید لوازم پلاستیکی کاربرد فراوانی دارد. و میزان مصرف سالیانه پلاستیک همچنان در حال افزایش است.




قالب گیری بادی

این روش از مرسوم ترین مراحل تولید لوازم پلاستیکی است. از قالب گیری بادی برای ساخت ظروف توخالی به مانند شیشه بطری،ظرف آب معدنی و غیره از این روش استفاده می شود. قالب گیری بادی از نظر اقتصادی بسیار صرفه اقتصادی دارد. از مزیت های این روش می توان به چند مورد اشاره کرد:

1. در قالب گیری بادی هزینه کم تر است

2. هزینه ماشین آلات برای قالب گریری بادی پاین است.

در قالب گیری بادی از نظر طراحی و ساخت رهایی زیادی بین در قالب وجود دارد. از مهم ترین قسمت های قالب گیری بادی بخش کنترل کیفیت آن است که وظیفه تعین استانداردهای لازم برای تولید محصول نهایی را به عهده دارد.

گرانول بادی رنگی

مسلما هرچه قدر نه تنها در گرانول بادی بلکه این موضوع در گرانول های تزریقی هم صدق می کند. که هرچه قدر رنگ گرانول روشن و براق تر باشد قیمت آن گرانول بیشتر از گرانول با رنگ پررنگ یا کدر است. این رنگ ها بسته به سفارش مشتریان تعین و قیمت ها اعلام می شود و بار ارسال می شود. نحوه ی ارسال بار هم به صورت آنلاین و مجازی صورت می گیرد و برای شروع کار،این بازرگانی نمونه بار هم ارسال می کند. عنصرسازنده ی گرانول بادی مواد پلاستیکی های هستند و در رنگ های گوناگون به بازار فروخته می شوند. و مزایای زیادی در قسمت های مختلف صنایع پلاستیکی ایفا می کند. گرانول های بیرنگ به این دلیل که تمامی استانداردهای لازم برای تولید یک کالای درجه یک را دارا می باشد به نسبت رنگی آن گران تر است. که سالیانه مقدار قابل توجهی از این گرانول به کشورهای حوضه ی خلیج فارس الخصوص عراق صادر می گردد. و با روند رشد بازیافت در کشور تولیدکنندگان زیادی مشغول به کار شده و در رونق تولید ملی کشور تاثیرات زیادی دارد. و انصافا هم کیفیت محصولات تولید شده در صنعت بازیافت از مرغوبیت بالایی برخوردار است. و همین امر باعث جذب نیروهای تازه نفس و جوان گردیده و به اشتغال زایی در کشور کمک فراوانی می شود. البته گرانول بادی رنگی استفاده های گسترده ی خودش را در صنعت دارد و در تولید طناب های رنگی کاربرد فراوانی دارد.





قیمت انواع گرانول بادی رنگی

قیمت انواع گرانول بادی رنگیگرانول های بادی رنگی موارد مصرف بسیاری دارند. برای مقایسه ی قیمت گرانول های بادی رنگ می توان این توضیح را ارائه داد، که گرانول های بادی بیرنگ، سفید رنگ و شیری رنگ به ترتیب قیمت های بالاتری نسبت به سایر گرانول های رنگی دیگر دارند. چرا که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده، و امکان رنگ پذیری در هر طیفی را دارند. خصوصا گرانول بادی بیرنگ که درجه کیفیت آن از تمامی انواع آن بیشتر می باشد. قیمت سایر گرانول های بادی رنگی؛ مانند زرد، آبی، قرمز و… با توجه به مورد مصرف و سفارش مشتریان، و همچنین کیفیت و جنس آن گرانول متغیر می باشد. گرانول بادی یکی از انواع گرانول ها مهم بوده که دارای ارزش صادراتی بالایی می باشد.


Recent Posts

See All
4b90723f-5986-44df-885d-d4a68a0b95e0.png

Hello, thank you for visiting my page

I am Jacobs, I am glad that you visited my page and I intend to work in the field of digital marketing and add new information to your information, and I hope that you will not regret visiting my page and find the content you like.

bottom of page