top of page
  • Writer's picturejacobz

سفارش درب بطری شامپو

Updated: Dec 29, 2022



تقریبا می توان گفت اثر درب شامپو های امروزه درب فیلیپ تاپ یا فندکی هستند. این درب های برای راحت تر کردن باز و بسته کردن در شامپو در موقع شست و شو استفاده می شود که اکثرا مشتریان راضی هستند از این درب ها. شرکت آوان پلاست تولید کننده انواع درب های بطری است مانند درب شامپو و نرم کننده، درب گالن، درب فیلیپ تاپ، درب فندکی، درب دو تکه، درب سه تکه، درب سم و ....؛شما می توانید برای سفارش درب بطری شامپو به راحتی با کارشناسان آوان پلاست تماس حاصل کیند و یک نکته که هست با توجه با وجود انواع مختلفی از درب های شامپو در سایت آوان پلاست، خرید و انتخاب برای شما آسان و خیلی راحت خواهد بود.


در گذشته اگر می‌خواستید خریدی در زمینه محصولات پلاستیکی داشته باشید؛ سر این مساله که درب و ظرف را باید از دو محل مختلف تهیه می‌کردید به مشکل بر می‌خوردید. آوان پلاست اما یکی از اهدافش را حل این مشکل تعیین کرد. حالا درب شامپو مانند درب شامپو طرح داروگر یکی از فراوان تولیدات گسترده شرکت ما است. اما انواع درب‌های شامپو هم به یک یا دو محصول خلاصه نمی‌شود. برای نیازها و سلایق مختلف درب‌های متنوعی طراحی و ساخته می‌شوند.این محصول ظاهرا کالایی ساده به نظر می رسد اما برای ساخت با کیفیت همین درب هم باید نکات زیادی را رعایت کرد. این نوع درب هم مثل سایر محصولات آوان پلاست در این زمینه، از فناوری آب ‌بند استفاده می‌کند. استفاده و الهام از طرح‌های شناخته شده و امتحان پس داده در این عرصه هم یکی دیگر از ویژگی‌های درب‌های آوان پلاست است. این نوع درب با طرح داروگر هم یکی از خروجی‌های این رویکرد ما به شمار می‌رود.

درب بطری شامپو، انواع خاصی از آن تولید می شود. براساس دهانه بطری شامپو درب آن را انتخاب می کنند. اکثر درب های شامپو فیلیپ تاپ بوده است. همانطور که از اسمش این درب های می‌توان حدس زد، این درب ها به طور ویژه برای استفاده در بطری‌های خانواده و بزرگ شامپو ساخته شده، چرا که این درب با طراحی خاصش به گونه‌ای است که در محیط‌های مرطوب می‌توان آن را به سادگی باز و بسته کرد و مشتری هنگام استفاده به هیچ مشکلی بر نمی‌خورد. در ضمن اکثر درب های شامپو فیلیپ تاپ بوده این درب به این معنی است که مشتری با خیال راحت می‌تواند بی‌شمار بار این درب را باز و بسته کند و از نشکستن آن خیال راحتی داشته باشد.

این درب ها به طور استاندارد برای بطری های شامپو طراحی شده است لازم بوده که این درب بطری به طور ویژه جهت پلمپ کردن بطری های پلاستیکی برای شامپو ساخته شده باشد‌. این درب بطری ها طرح های خاص گوناگونی دارند که در محیط های مرطوب حمام بسیار مقاوم و کاربردی می باشند، همچنین باز و بسته کردن درب بطری ها به سادگی باعث می‌شود که مشتریان بسیار زیادی جهت خرید این محصول اشتیاق پیدا کرده‌اند.

هرگز هنگام باز کردن درب بطری شامپو با مشکل مواجه نمی شود؛ البته درب بیشتر بطری‌های پلاستیکی مخصوص شامپو فیلیپ تاپ بوده و مشتری با خیال راحت از این در برای باز و بسته کردن محصول استفاده می‌کنند. شامپو باید نسبت به محیط استفاده که دارد بسیار مقاوم و استحکام پذیر باشد. اهمیت یک بسته بندی مناسب برای شامپو همیشه باعث می‌شود. قیمت درب بطری شامپو کاملاً بر اساس کاربردی که دارند مناسب و به صرفه است.

درب بطری پلاستیکی به دلیل اینکه به تمامی بطری های پلاستیکی مخصوص شامپو مطابقت دارد و بسیار پرطرفدار است. از درب بطری شامپوی جهت بسته بندی انواع شامپوها و لوازم بهداشتی مانند نرم کننده‌ها، شامپو بدن ها نیز استفاده می شود. تنوع در تولید انواع درب شامپو باعث شده کرد که انواع مختلفی از بطری های پلاستیکی با پاسخگوی نیازهای متفاوت مشتریان در شکل‌های مختلف بطری تست باشند به عنوان نمونه چند مورد از درب بطری شامپو موجود به شرح زیر می باشد

· درب بطری شامپو با سایز دهانه ۱۸

· درب بطری شامپو با سایز دهانه۲۰

· درب بطری شامپو با سایز دهانه ۲۴

· درب بطری شامپو با دهانه ۴۵


مواد سازنده درب‌های بطری شامپو

درب بطری شامپو خانواده و غیره از یک نوع پلاستیک بسیار قوی که نامش پلی پروپلینیا همان پ پ تزریقی است ساخته می‌شود. پ پ تزریقی در واقع نوعی پلاستیک بسیار مقاوم است که در برابر باز و بسته شدن‌های مداوم و پیاپی مقاومت بسیاری بالایی از خود نشان می‌دهد و برای همین گزینه‌ای بسیار مناسب در طراحی و تولید درب‌های فیلیپ تاپ به شمار می‌آید.


ویژگی‌ها و مزیت درب بطری شامپو خانواده و نرم کننده

درب های بطری شامپو به شکلی است که می‌توانید آن را بر روی بطری‌ها و نگه ‌دارنده‌های بزرگتری استفاده کنید. مثلا شامپو‌های سایز بزرگ، نرم‌کننده‌ها، لوسیون‌ها و … از آنجایی که این درب دهانه بزرگتری دارد، مشتریان شما اواقت راحت‌تری برای بیرون ریختن محتوی خواهند داشت.

همچنین این محصول ویژگی‌ها و مزایای زیر را دارد:

  • کیفیت بالا

  • تنوع در طرح

  • تنوع در رنگ

  • ارسال قبل از سفارش

  • وزن: یازده گرم

  • آب‌ بند و مایع بند

  • مناسب برای انواع بطری های پلی اتیلن ، پ پ و پت


کارخانه تولید کننده انواع درب بطری شامپو

کارخانه آوان پلاست طراح تولید کننده بطری پلی اتیلن در ظرفیت های مختلف است ، این کارخانه به صورت تخصصی با استفاده از دستگاه های پلاستیک بادی انواع بسیار مختلفی از بطری پلی اتیلن را تولید می کند و سال ها به عنوان بزرگترین تولیدی بطری پلی اتیلن در تهران فعالیت می کند. بطری های پلاستیکی در زندگی روزمره بسیار مورد استفاده قرار می گیرند ، اگر دقت کرده باشید بطری های شیر ، بطری های شوینده و بطری های خوراکی و ... از جنس پلاستیک و عمدتا پلی اتیلن است ، بنابراین پلی اتیلن به عنوان یکی از گرید های پر مصرف ظروف پلاستیکی به کار برده می شود. بطری شوینده پلی اتیلن در ظرفیت های مختلف و در مدل های متنوع تولید می شود و به همین دلیل این کارخانه تامین کننده بسیاری از ظروف بسته بندی برای صنعت شوینده و برند های بزرگ است. با توجه به اینکه بنرد آوان پلاست برندی شناخته شده در صنعت پلاستیک است و به عنوان تولید کننده بطری پلی اتیلن در تهران فعالیت می کند. البته این کارخانه امکان ارسال بار برای تمامی شهرستان هارا فراهم کرده است. ظروف پلی اتیلن شفاف از دیگر محصولات این کارخانه است که برای مشتریان خاص تولید می گردد ، البته انتخاب رنگ بطری کاملا بر عهده مشتریان است . برای خرید ظروف پلی اتیلن در ظرفیت و رنگ بندی دلخواه می توانید مستقیما از کارخانه خریداری نمایید و خرید مقرون به صرفه ای را تجربه کنید.

Recent Posts

See All
4b90723f-5986-44df-885d-d4a68a0b95e0.png

Hello, thank you for visiting my page

I am Jacobs, I am glad that you visited my page and I intend to work in the field of digital marketing and add new information to your information, and I hope that you will not regret visiting my page and find the content you like.

bottom of page