top of page
  • Writer's picturejacobz

دانلود ابجکت تری دی مکس



ابجکت تری دی مکس یکی از ارکان اصلی طراحی هر فضایی محسوب می شود چون این روز ها هیچ شخصی برای طراحی یک فضا ابجکت ها را مدل سازی نمی کند و همواره در حال دانلود ابجکت تری دی مکس می باشد. مدل های سه بعدی تری دی مکس دارای تنوع بسیار زیادی می باشند و همین مسئله باعث شده نرم افزار تری دی مکس دارای محبوبیت زیادی شود. قبل از دانلود ابجکت 3Dmax به متریال داشتن یا نداشتن مدل سه بعدی توجه کافی را داشته باشید چون بسیاری از ابجکت ها دارای متریال نمی باشند. شرکت های زیادی در حال تولید ابجکت تری دی مکس هستند به همین منظور شما میتوانید هر مدل سه بعدی که دوست دارید را دانلود کنید.


چرا باید ابجکت تری دی مکس دانلود کنیم

دانلود ابجکت تری دی مکس یکی از رایج ترین روش ها برای بالا بردن سرعت در مدل سازی می باشد توجه داشته باشید که تولید ابجکت تری دی مکس با کیفیت بالا بسیار زمان بر است و شما برای اینکه بتوانید یک پروژه را زودتر به کارفرما تحویل دهید باید به دانلود ابجکت تری دی مکس بپردازد. تمامی مدل های سه بعدی که توسط شرکت های معروف طراحی و تولید می شوند دارای کیفیت بسیار بالا می باشد و توسط مدل سازان حرفه ای مدل سازی این ابجکت ها صورت گرفته است. یکی از دلایل بسیار مهم که باعث می شود بیشتر مهندسین معمار دانلود ابجکت تری دی مکس را در دستور کار خود قرار دهند متریال های با کیفیتی است که در طراحی مدل های سه بعدی توسط شرکت های معتبر استفاده می شود.

بگذارید این گونه به شما بگویم که اگر قرار باشد شما تمام ابجکت های مورد نیاز خود را طراحی و تولید کنید باید برای طراحی یک آپارتمان حداقل ۶ ماه زمان بگذارید چون ابجکت 3Dmax، به تکسچر و متریال نیاز دارد که در صورت عدم دانلود ابجکت 3Dmax، قبل از مدل سازی آن باید به فکر ساخت متریال و تکسچر هم باشید. این مسئله خود دارای پیچیدگی های خاصی است و باید زمان زیادی را صرف تولید آن کنید، در ثانی برای ساخت متریال باید یک دوربین بسیار حرفه ای داشته باشید تا بتوانید یک متریال خوب بسازید در نتیجه بهترین کار دانلود ابجکت تری دی مکس می باشد چون دارای کیفیت بسیار بالایی است و توسط مدل سازهای حرفه‌ای تولید و به بازار عرضه شده است. از سوی دیگر تنوع در تعداد ابجکت های تری دی مکس بسیار زیاد است و شما برای دانلود ابجکت تری دی مکس محدودیت نخواهید داشت.


3 دی مکس چیست؟

3 دی مکس، یک نرم افزار حرفه ای است که برای ساخت انیمیشن های سه بعدی، مدل ها، بازی ها و جلوه های بصری برای صنعت سرگرمی طراحی شده است. 3 دی مکس، نقش بسیار مهمی در طراحی شکل های مقطع دو بعدی برای استفاده در مدل های سه بعدی ایفا می کند. این نرم افزار می تواند با استفاده از ویژگی خاصی به نام سینماتیک معکوس که اجزای مختلف یک شخصیت را به هم پیوند می دهد، شخصیت ها را زنده کند. 3 دی مکس نرم افزاری پیشرفته و با قابلیت های گسترده است که تقریباً در هر صنعت و برای اهداف مختلف استفاده می شود. این نرم افزار از ابزارها و دستورات شگفت انگیزی برخوردار است و ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را به یک نرم افزار کاربر پسند تبدیل می کند. کار با این نرم افزار وقتی آسان تر و سرگرم کننده تر می شود که بیشتر ابزارها و دستورات در دسترس کاربر قرار گیرند. از جمله ابزارهای جانبی این نرم افزار، ابجکت های سه بعدی یا ابجکت 3Dmax می باشد. شما با دانلود ابجکت تری دی مکس میتوانید فضا های بسیار زیبایی را خلق کنید.


ابجکت 3D max چیست؟

ابجکت 3D max، به اشیاء یا تصاویری اطلاق می شود که در طراحی های تری دی مکس از آن ها برای زیباسازی و طبیعی تر جلوه دادن فضا و محیط بهره گیری می شود. ابجکت 3Dmax، در انواع دسته های موضوعی طراحی و عرضه می شوند. علاقه مندان می توانند برای در دسترس داشتن این ابزارهای کاربردی نسبت به دانلود ابجکت 3D max اقدام نمایند. با دانلود ابجکت های 3 دی مکس، کاربران نیازی به صرف وقت برای طراحی این اشیاء نخواهند داشت و می توانند به راحتی از ابجکت های دانلود شده در طراحی های خود به بهترین وجه استفاده نمایند.


انواع ابجکت های 3 دی مکس:

در مجموعه دانلود ابجکت 3 دی مکس، انواع ابجکت ها موجود می باشد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ابجکت های فضای داخلی خانه، شامل: ابجکت درب و پنجره: در پک دانلود ابجکت تری دی مکس درب و پنجره، انواع درب ها مانند درب های کلاسیک، درب های ضد سرقت، درب های مدرن، درب های شیشه خور و … و انواع قفل درب، دستگیره درب و … و نیز طرح های مختلفی از پنجره ها با اشکال هندسی متنوع وجود دارد که تمامی این ابجکت ها به منظور طبیعی تر به نظر رسیدن طراحی های 3D max تولید و در اختیار کاربران قرار داده می شوند.


ابجکت تخت خواب:

ابجکت 3Dmax در دسته تخت خواب، شامل انواع مختلف تخت خواب های کلاسیک و مدرن با متریال های متنوع می باشند. از این ابجکت ها می توان در طراحی و زیباسازی اتاق خواب در طراحی ساختمان ها و هتل ها و … بهره گیری کرد. ابجکت 3Dmax لوازم آشپزخانه: موجود بودن و در دسترس بودن انواع ابجکت های به روز برای چیدمان های مختلف طراحی، تأثیر مستقیم در کیفیت و جذابیت کار نهایی دارد. ابجکت 3Dmax آشپزخانه شامل انواع ست چاقو، ست قاشق چنگال و کفگیر، جای ظروف، جای دستمال، جای فنجان و انواع بطری، انواع کتری و قوری، لوازم خوراکی آشپزخانه مانند نان و …، انواع لوازم برقی آشپزخانه مانند میکسر، مخلوط کن، قهوه ساز، انواع لباسشویی، آبمیوه گیری، اجاق گاز، فر برقی، مایکروویو، یخچال، فریزر و … . دانلود آبجکت تری مکس آشپزخانه را می توانید از سایت ما داشته باشید. ابجکت 3Dmax فضاهای بهداشتی: برای استفاده کاربران و طراحان تری دی مکس، انواع ابجکت های سرویس های بهداشتی شامل انواع ست های حمام های شیشه ای، انواع وان حمام، سرویس های توالت فرنگی و انواع محصولات لوکس برای طراحی فضاهای لوکس و هتل ها و … تولید و در دسترس قرار داده شده است. ابجکت 3Dmax لوازم دکوری خانه: لوازم دکوری منزل دربرگیرنده انواع لوستر، مجسمه، تابلوهای تزئینی با سبک های هنری کلاسیک و مدرن، انواع گلدان های زیبا با طرح ها و اشکال مختلف، انواع دیوارکوب ها و … می شوند. دانلود ابجکت تری دی مکس مبلمان: شامل انواع ابجکت 3Dmax مبلمان کلاسیک و مدرن با طرح و رنگ و متریال های متنوع، انواع میز و صندلی نشیمن، انواع میز ناهار خوری، طرح های مختلف میزهای عسلی و میزهای خاطره و … می باشند.


ابجکت 3Dmax فضاهای خارجی، شامل:

ابجکت شهر بازی: شامل انواع سرسره، تاب، کالسکه، اسکوتر، آلاچیق مبلمان پارک و انواع لوازم بازی در پارک می باشند.

ابجکت انسان: این ابجکت 3Dmax شامل انواع پرسوناژهای خانم و آقا می باشد که در استایل های مختلف و قابل استفاده در طراحی فضاهای مختلف مانند پرسوناژ ایستاده، نشسته، در حال خرید در بازار، پرسوناژ در حال قدم زدن در شهر و در حال انجام امور مختلف مانند جابجا کردن وسایل یا تغییر دکور خانه و … قابل استفاده می باشند.

ابجکت ماشین و موتور: ابجکت 3Dmax ماشین و موتور شامل تنوع بسیار بالایی از مدل های ماشین و موتور هستند. از ماشین های اسپرت گرفته تا ماشین های ویژه امور خاص مانند ماشین های آمبولانس و … . ابجکت اسباب بازی: در این مجموعه، انواع اسباب بازی های مختلف برای طراحی و چیدمان اتاق کودک و مغازه های اسباب بازی فروشی وجود دارد. ابجکت منابع نوری: در پک دانلود ابجکت 3Dmax، می توان ابجکت های نوری مانند انواع لامپ های دیواری و سقفی و انواع مختلف لامپ های روشنایی فضاهای عمومی و فضاهای باز مانند حیاط، کوچه ها و خیابان ها و نیز انواع لوسترها را مشاهده کرد.

ابجکت فضای اداری: این مدل ابجکت 3Dmax شامل هر نوع وسیله و ابزاری که در محیط های اداری قابل استفاده می باشد مانند انواع میزها و صندلی های اداری، انواع پرینتر و حتی تزئینات میزها و دیوارهای مکان های اداری می شود. از مدل های دیگر ابجکت 3Dmax که قابل دانلود و تهیه می باشند می توان به موارد زیر اشاره کرد که هر یک شامل طیف وسیعی از انواع طرح ها از اشیاء مختلف می باشند. ابجکت 3Dmax گل، گیاه و درخت، ابجکت لوازم ورزشی، ابجکت لوازم شخصی انسان و … .



چگونه می توان ابجکت 3D max را دانلود و تهیه کرد؟

برای تهیه ابجکت 3Dmax، می توان از سایت های ارائه کننده این محصولات، اقدام به دانلود ابجکت 3D مکس نمایید. در پک های دانلود ابجکت 3 دی مکس، می توانید از تمامی ابجکت های موجود اطلاعات لازم را کسب نموده و سپس اقدام به خریداری و دانلود نمایید. قابل ذکر است که ابجکت 3Dmax توسط پلاگین vray پشتیبانی می شوندو در نرم افزار تری دی مکس قابل استفاده میباشد. با دانلود و استفاده از ابجکت 3Dmax می توانید طراحی های جذاب و منحصر به فردی را ارائه دهید. شما می توانید برای دانلود ابجکت تریدی مکس کلاسیک به سایت معمار آنلاین برای دانلود ابجکت مورد نظر خود بروید.

Recent Posts

See All
4b90723f-5986-44df-885d-d4a68a0b95e0.png

Hello, thank you for visiting my page

I am Jacobs, I am glad that you visited my page and I intend to work in the field of digital marketing and add new information to your information, and I hope that you will not regret visiting my page and find the content you like.

bottom of page